Veelgestelde vragen

1. Kan ik producten afhalen
Ja dat kan, maar uitsluitend voor producten welke niet aan het gewicht en de afmetingen voldoen van PostNL. Hiervoor dien je dan wel een afspraak te maken. 055 506 1201.

2. Kan ik producten nabestellen?
Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden is dit mogelijk. Je nabestelling wordt dan bij de 1e bestelling verpakt. De verzendkosten vindt je dan contant terug in jouw pakket. Is jouw bestelling verzonden dan zullen wij de producten als een 2e bestelling leveren.

3. Wat is de levertermijn?
Als een artikel voorradig is verzenden dit gelijk na een melding van Sisow, dat jouw bestelling is betaald, dit gebeurd meestal binnen 1-2 werkdagen. De levertijd staat vermeld bij ieder product en gaat in na bevestiging van de betaling. Indien wij producten niet meer voorradig hebben zullen wij je per mail hiervan op de hoogte brengen.

4. Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket kan verwachten?
In principe wordt jouw pakket binnen 2 - 4 werkdagen na de verzendbevestiging afgeleverd door PostNL.Het verzenden gebeurt op de dag van bevestiging van uw betaling door Multisafepay

5. Het pakket en/of artikelen zijn beschadigd, wat kan ik doen?

Indien jou pakket en/of producten in het pakket beschadigd aangekomen zijn, vragen wij je om het pakket te weigeren. Wanneer dit niet mogelijk is, vermeld dan op de leveringsbon de schade. Stel ons zo spoedig mogelijk per mail op de hoogte van de schade. We gaan er dan zo snel mogelijk zorgen dat de schade opgelost wordt

6. Het bestelde product is niet wat ik ervan verwacht had.

Je hebt de mogelijkheid om de aankoopovereenkomst zonder opgaaf van redenen, te annuleren binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Er wordt wel van je verwacht dat je “netjes” met het product omgaat, dit houdt o.a. in dat je de verpakking niet beschadigd, en het product niet “even” gebruikt. Wanneer je gebruikt maakt om de aankoopovereenkomst te annuleren, dien je het product onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking te retourneren.

Het retour sturen van het pakket nadat je van ons een mail hebt ontvangen met instructies. Mocht het product beschadigd zijn of de originele verpakking dan is de consument gehouden om een schadevergoeding te betalen i.v.m. moeilijk te verkopen product. Na ontvangst en beoordeling van het retour artikel, ontvang je het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten terug op jouw rekening.

7. Kan ik producten bestellen om af te halen op postduiven beurzen?
Ja, dat kan. Je kunt dan tot 2 werkdagen voorafgaand aan de beurs producten bestellen. Wij zullen deze dan voor je reserveren en meebrengen. De betreffende beurzen zijn: Kassel, NPO-manifestatie, Dortmund, Kortrijk en de voorjaarsbeurs.

8. Wat is jullie retour-adres?

DuivenwereldXL,
Tullekensmolenweg 94,
7364 BC Lieren.

 
 

Foto duivenbeurs Kassel Duitsland

 
Speelgoed voor binnen?